XM Mobile App - Pozostań połączony z tym, co ma znaczenie dla Twojego biznesu.
Użyj aplikacji XM, aby pozostać połączonym z tym, co jest ważne dla Twojego biznesu. Dashboards, bilety, powiadomienia i analizy pozwalają na monitorowanie i optymalizację doświadczeń w czasie rzeczywistym.
Aplikacja mobilna XM pozwala na:
Otrzymanie ogólnego widoku na doświadczenie klienta.
Wyświetlenie najważniejszych metryk, w tym NPS, CSAT i zaangażowania pracowników. Możesz również zobaczyć trendy według roli i w konkretnych punktach kontaktowych.
Przypisanie ponowne, odpowiedź i zamknięcie pętli na bilety wsparcia.
Zobaczenie, kiedy klienci mają problemy i otrzymywanie powiadomień, aby można było podjąć działania, zanim będzie za późno.
Podjęcie pierwszych kroków w kierunku lepszego doświadczenia klienta. Otrzymywanie powiadomień w czasie rzeczywistym, aby pomóc Ci pozostać na bieżąco z potrzebami klientów.
Otrzymywanie w czasie rzeczywistym informacji, które wpływają na Twoich klientów.
Kluczowe wskaźniki pokazują, jak konkretne metryki doświadczenia wpływają na wyniki finansowe. Możliwe jest również przeglądanie listy najważniejszych i najmniej ważnych tematów w Twoim biznesie.
Użyj analizy tekstu, aby znaleźć ukryte wzorce i zrozumieć swoich klientów. Zobacz, co jest trendy w Twoim biznesie i jakie problemy są dla nich najważniejsze.
Odkryj potężne narzędzia analityczne, takie jak kluczowe wskaźniki, trendy tematyczne, obszary skupienia, podróże doświadczeń i analiza tekstu, aby osiągnąć pozytywny wpływ.
Opinie użytkowników o Qualtrics XM
Czy próbowałeś Qualtrics XM? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!